close

很不幸我的30天夏日傳說就在昨天(也就是實行的第二天而已)宣告失敗XDDD

這故事告訴我們做事千萬不要等到最後一刻

因為你永遠不知道當你十一點吃完宵夜準備開始寫網誌時突然有人也要用電腦,而且他的理由還比什麼夏日傳說要正當多了XD

昨日種種譬如昨日死,我決定要忘了8/2的存在,所以這篇就當作第三天的吧~

沒有編號只是因為不想破壞我記錄歌曲時慣有的名稱格式

 

上星期沒來由地心情很不好,不知道為什麼一直想到這首歌

那時候我根本不記得歌名

(所以說ipod shuffle有時不太好用啊,尤其我用的還是不會講話的二代)

就連副歌也只記得一兩句歌詞而已,只是旋律一直在腦海中繞來繞去

於是回家後就shuffle裡的歌全部刪掉,把這首放進去

反覆聽了好幾天,還是覺得好好聽XD

 

我耳朵非常非常鈍,也沒有欣賞音樂的品味

我只知道,我現在很想聽這首歌

 

One Republic – Come Home

(找到的這個自製MV很有趣,大多數影像應該是來自Stop and stare,不過剪接得真好XD)

Hello world
Hope you're listening
Forgive me if I'm young
For speaking out of turn
There's someone I've been missing
I think that they could be
The better half of me
They're in their own place trying to make it right
But I'm tired of justifying
So i say you'll..


[Chorus]
Come home
Come home
Cause I've been waiting for you
For so long
For so long
And right now there's a war between the vanities
But all i see is you and me
The fight for you is all I've ever known
So come home
Oooh


[Verse 2]
I get lost in the beauty
Of everything i see
The world ain't as half as bad
As they paint it to be
If all the sons
If all the daughters
Stopped to take it in
Well hopefully the hate subsides and the love can begin
It might start now..Yeahh
Well maybe I'm just dreaming out loud
Until then


[Chorus]



[Interlude]
Everything i can't be
Is everything you should be
And that's why i need you here
Everything i can't be
Is everything you should be
And that's why i need you here
So hear this now


[Chorus]

arrow
arrow
    全站熱搜

    whatiwannasay 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()